RETURN POLICY

 

"BUY NOW" ITEMS (Samples, Unique pieces, Gifts)

We are sure you will love your item, but if for any reason you are not satisfied with your order, the unused items can be returned. 

  • Please contact info@aroma30.it with a written request to return the item within 7 days from the date of delivery.

  • Once the written request is received, you will receive a confirmation with instructions on how to send the item.The return of the unused items must reach our office within 14 days from the written confirmation from info@aroma30.it For items received after this time period, we reserve the right to deny the return.

  • Items must be returned unworn, unwashed, undamaged and unused. 

  • The refund will be processed with the same payment method used for the purchase.

 

The item is your responsibility until it reaches us. We recommend that you send the parcel using a delivery service that insures you for the value of the goods and provides a tracking number; the cost of returning the item to us is your responsibility, along with any customs duties that may occur when returning your item.The item must be returned to the address stated on the confirmation email authorizing the return of the item .

All authorized returned merchandise is subject to re-entry inspection which is at our sole discretion and must meet all the requirements as listed under the Return Policy. If the returned items does not pass re-entry inspection, we will offer you the option to re-accept the item at your cost.

 

In the event that the item is faulty or there is an error in the order on our part, contact info@aroma30.it. You will be given specific instructions on how to return the item. The shipping will be paid by us.

 

"PRE-ORDER" ITEMS

Since our pre-order items are hand-made only for you, unfortunately we can't accept returns.

For custom size items, as the garments are made according to the measurements you provide, no changes are allowed for measurements differences. Please check carefully the size chart and the measurements guide before proceeding to your order, keeping in mind that small adjustments can be done by any local tailor.

 

In the event that the item is faulty or there is an error in the order on our part, contact info@aroma30.it. You will be given specific instructions on how to return the item. The shipping will be paid by us.

 

 

RESI E SOSTITUZIONI

 

CAPI "BUY NOW" (Samples, Unique Items e Gifts)

Siamo sicuri che adorerete il vostro capo, ma nel caso in cui non foste soddisfatti del vostro ordine, i capi acquistati e non utilizzati possono essere restituiti.

  • Contattaci via mail all'indirizzo info@aroma30.it con una richiesta scritta di richiesta di reso entro 7 giorni dalla consegna del capo.

  • Una volta che la richiesta scritta sarà ricevuta, info@aroma30.it ti manderà una conferma con istruzione su come procedere al reso.  Il capo dovrà raggiungere la nostra sede entro 14 giorni dalla conferma scritta da parte di info@aroma30.it . Per i resi pervenuti dopo questo periodo di tempo, ci riserviamo il diritto di negare il reso.

  • I capi resi non devono essere stati indossati, lavati, danneggiati o alterati. 

  • Il rimborso sarà effettuato attraverso il metodo di pagamento con cui è stato acquistato il capo.

 

La responsabilità del capo è a carico del cliente fino al momento della consegna presso Aroma 30. Vi consigliamo quindi di inviare il pacco con un servizio che vi assicuri il valore della merce; il costo della spedizione di reso è a vostro carico. Il capo deve essere inviato all'indirizzo specificato nella email di autorizzazione al reso.Tutti i resi autorizzati sono soggetti ad un'ispezione di controllo a discrezione di Aroma 30 e devono essere conformi alle richieste specificate. Nel caso in cui i capi resi non superassero l'ispezione, Aroma 30 vi offrirà la possibilità di riprendere il capo a vostre spese.

 

In caso ci fossero difetti nel capo o errori nell'ordine a causa nostra, si prega di contattare info@aroma30.it. Vi saranno date istruzioni su come restituire il capo. Il costo della spedizione sarà a nostro carico.

 

 

Capi realizzati su richiesta

I capi realizzati su richiesta non posso essere resi, a meno che non ci sia un errore da parte nostra nell'ordine o un difetto nel capo. Per i capi realizzati sulla base della misure inviate dalla cliente, non sono permessi resi in caso di errori nella comunicazione delle misure. Si consiglia di leggere attentamente la tabella delle taglie e la guida alle misure prima di procedere all'ordine, tenendo a mente che molte piccole modifiche possono comunque essere fatte da una sarta locale.

 

In caso ci fossero difetti nel capo o errori nell'ordine a causa nostra, si prega di contattare info@aroma30.it. Vi saranno date istruzioni su come restituire il capo. Il costo della spedizione sarà a nostro carico.

aroma 30

email: info@aroma30.it

P.IVA 12364341003

 

© 2020 aroma30

  • Nero Facebook Icon
  • Black Icon Instagram